האם שזירת ריסים מתאימה לך?

שזירת ריסים היא המתחרה החדש והפופולארי בתחום היופי. היא כבר צברה לעצמה קהל מעריצות לא קטן, שמגיע לטיפולים שוטפים כדי להבטיח לעצמן את המראה הנחשק והאטרקטיבי של ריסים ארוכות, מלאות ועבות. הנה מדריך קצר שיספק לך את כל המידע שעלייך לדעת לפני שאת בוחרת לבצע הלחמת ריסים.

הלחמת (שזירת) ריסים – המדריך המלא לריסים מלאות

  • למי זה מתאים? לכל אישה שמרגישה שריסיה הטבעיות אינן מספקות אותה. אם ריסייך הטבעיות הן דלילות או קצרות, שזירת ריסים תבטיח לך מראה בולט, מודגש ומושך. היא תחסוך ממך עלויות רבות על מוצרי איפור ייעודים לריסים, כמו מסקרות או הדבקת ריסים מלאכותיים. כך תזכי ללוק הרצוי ללא המאפיינים הנלווים למסקרה או הדבקה, כמו חשש מתמיד לאורך היום שמא נמרח לך האיפור או הריסים המודבקות זזו.
  • איך הלחמת ריסים מתבצעת? תהליך השזירה מתבצע בשכיבה במשך כשעה עד לשעה וחצי. בזמן הזה הקוסמטיקאית מפרידה בעדינות בין ריסיך הטבעיות באמצעות פינצטה, כדי להדביק יחידת ריס מלאכותי לריס טבעי בודד בדבק חזק וידידותי שלא יזיק לעיניך.
  • מבחר הריסים – מבחר הריסים הוא רב וכולל ריסי מינק, ריסי אדם טבעיות לחלוטין, ריסים סינתטיות וריסי משי. הריסים מגיעים באורכים ובעיקולים שונים ומותאמים לפנייך ולמבנה עינייך באופן ייעודי וספציפי. תוכלי יחד עם הקוסמטיקאית לבחור את אורך הריס ועיקול הריס הנכונים ביותר עבורך.
  • טיפולי מילוי – באופן טבעי, ריסים טבעיות נושרות ויחד עמן הריסים המלאכותיות. לכן, רצוי להגיע לטיפול מילוי אחת לשלושה שבועות – חודש כדי להמשיך לתחזק את המראה המוקפד ואת עבודתה המסורה של הקוסמטיקאית.
  • איך לסייע להצלחת הטיפול? כדי למנוע ביקורים תכופים מדי אצל הקוסמטיקאית לצורך מילוי ולהאריך את משך זמן ההלחמה, חשוב להקפיד על שימוש במוצרי איפור והסרת איפור עדינים על בסיס מים שמאפשרים איפור קל והסרה קלה. הימנעי משימוש באיפור על בסיס שמן, או איפור עמיד, שכן אלו ידרשו הסרה מאומצת, שכפי שכבר צוין, תפגע בריסייך. כמו כן, ריסים יבשים הם חלשים יותר וגורמים לנשירה, לכן חשוב להזין את ריסייך הטבעיים באמצעות שמן גוף או שמן תינוקות.

 

איך לבחור קוסמטיקאית?

תהליך השזירה הוא תהליך קוסמטי הדורש מיומנויות טכניות וידע מקצועי, לכן חשוב לבחור בקוסמטיקאית שהתמחתה והוסמכה בקורס שזירת ריסים. כך תבטיחי לעצמך את הטיפול האיכותי והראוי ביותר, ותפחיתי סיכויים לנזק לעפעפייך או ריסייך. בתי ספר ליופי בדרך כלל ממליצים על תלמידים מוצלחים שהוכשרו בבתי הספר שלהם בקורס. בנוסף, תוכלי לחפש המלצות ברשת מצד לקוחות מרוצות שלא מפסיקות להשוויץ בריסים שלהן.