מסקרה מעולה או שזירת ריסים?

את בוודאי יודעת עד כמה מתיש תהליך האיפור עשוי להיות, החל משלב קניית המוצרים ועד לשלב האיפור בשטח, כשאת מתנסה במוצרים שקנית. כדי ליצור מראה ריסים מוקפד ומלא, את בדרך כלל צריכה להצטייד במסקרה יקרה ומצוינת. תהליך האיפור כולל מריחה של מספר שכבות בתקווה שהן לא יימרחו במהלך האיפור על כל פנייך או ייכנסו לתוך עינייך. כדי ליצור את המראה הנחשק והמוקפד, עלייך לבצע את תהליך האיפור מחדש לאחר הסרתו בלילה כשחזרת לביתך. שזירת ריסים (או הלחמת ריסים) היא המתחרה החדש בשוק היופי, שיכול לספק לך את הלוק המרשים במינימום טרחה.

הלחמת ריסים – כל מה שעלייך לדעת בדרך למראה המושך והנחשק

אם את מתעניינת בתחום הלחמת הריסים, הנה מדריך קצר שיספק לך את כל המידע הרצוי.

  • מהו טיפול הלחמת ריסים? מדובר בהליך קוסמטי שבו ריסים מלאכותיים מודבקים לריסייך הטבעיים.
  • מי מבצעת את הטיפול? את הטיפול מבצעת קוסמטיקאית מוסמכת בתחום הלחמת הריסים. חשוב להקפיד על בחירה בקוסמטיקאית מנוסה, מוכשרת ומיומנת כדי לקבל תוצאות מרשימות ובטוחות, ולמנוע נזק.
  • איך הטיפול מתבצע? הטיפול נמשך כשעה עד שעה וחצי ומתבצע בשכיבה. הקוסמטיקאית מפרידה בהליך בין ריסייך הטבעיים כדי להדביק בהצלחה ריס מלאכותי בודד לריס טבעי בודד.
  • איך בוחרים את הריסים? מבחר הריסים כולל ריסים סינתטיים, ריסי מינק, ריסי משי ואפילו ריסי אדם. הקוסמטיקאית מסייעת לך לבחור את הריסים הנכונים ביותר עבור מבנה פנייך כדי ליצור מראה יפה, מרשים אך גם טבעי שיהלום אותך. הריסים מותאמות הן מבחינת האורך והן מבחינת העיקול.
  • מה לגבי טיפולי המשך? משום שריסים טבעיות נוטות לנשור, חשוב לשמר את הלוק ולהגיע לטיפולי מילוי אחת לשלושה שבועות. אם את מעוניינת להימנע מטיפולי מילוי על בסיס תכוף יותר, חשוב שתיוועצי בקוסמטיקאית באילו תכשירי איפור וניקיון חשוב להשתמש.

 

קורס שזירת ריסים

קורס שזירת ריסים מועבר במכללות או בבתי ספר ליופי. הקורס מתאים לכל אישה המעוניינת להיכנס לעסקי היופי, או לנשים שכבר עוסקות במקצועות היופי ומעוניינות לקבל הכשרה נוספת בתחום נוסף. הקורס כולל שני מפגשים במסלולי בוקר או ערב. אחד המפגשים מוקדש ללימוד תיאורטי והשני מוקדש ללימוד מעשי ולהתנסויות תרגול בשטח. הטכניקות הנלמדות בקורס הן טכניקה מתקדמת לשזירת ריסים, התאמת ריסים לצורת העין בדגש על אורכים וצבעים שונים, ועל צורת העין וניקיונה. הקורס מועבר על ידי מורים מוסמכים ומנוסים בתחום, ובסופו את מקבלת תעודה מקצועית וערכת עבודה מקצועית.