האם שזירת ריסים מתאימה לכולן?

לריסים ישנה חשיבות רבה למראה העיניים והפנים. שזירת ריסים, או הלחמת ריסים, היא טיפול יופי קוסמטי שיבטיח לך ריסים ארוכים, מלאים, עבים ויפים שיבליטו את יופייך. טיפול השזירה מתאים לכל אישה שאינה מרוצה ממראה ריסיה הטבעיים, החל מנערות בגיל ההתבגרות ועד לנשים מבוגרות, שרוצות להבטיח לעצמן מראה נחשק לאורך זמן.

 

שזירת ריסים – המדריך המלא למתייפייפת

שזירת ריסים תחסוך לך זמן משגרת האיפור היומית ואת החשש המלווה למריחת המסקרה (זה נכנס לי לעין? זה נמרח לי?). אם את מעוניינת בשזירה, וודאי מתעוררות אצלך שאלות נפוצות. הנה מדריך קצר שיעשה קצת סדר בבלגן:

  • איך זה מתבצע? הטיפול מתבצע בשכיבה והינו קצר, נמשך בין שעה לשעה וחצי. בטיפול, ריסים מלאכותיות מודבקות באופן ידני לריסייך הטבעיים. ההדבקה נעשית באופן קפדני, ריס אל ריס. בכל חודש, באופן טבעי נושרים ריסים ולכן תזדקקי לטיפולי מילוי אחת לשלושה שבועות – חודש.
  • סוגי ריסים – ישנם סוגים רבים של ריסים באורכים שונים ובעיקולים שונים: מינק, שיער אדם אמתי, ריסי משי וריסים סינתטיים. לכל סוג ריסים יש את האיכויות שלו, לכן התייעצי עם מומחה בכדי שיסביר לך לעומק על הסוגים השונים ויתאים לך אותם באופן מדויק.
  • מי מבצע? קוסמטיקאית מוסמכת בקורס הלחמת ריסים. ודאי שמדובר באשת מקצוע מיומנת משום שתהליך קוסמטי זה דורש מיומנות רבה והקפדה על הפרטים הקטנים. חוסר מיומנות עשוי להסב נזק לעפעפייך ולריסייך.
  • זה כואב? כלל לא. מדובר בתהליך נוח שנעשה בתנאי נוחות. לעיתים, נשים מסוימות מעידות על תחושות צריבה קלות המופיעות וחולפות במהרה.
  • למה לא הדבקת ריסים? הדבקת ריסים לרוב נעשית באופן מסורבל בתהליך ארוך שיוצר מראה שאינו תמיד טבעי ואינו נשמר לאורך זמן אלא דורש לחזור על הפעולה שוב ושוב. לעומת זאת, שזירת ריסים מאפשרת מראה טבעי כי היא מותאמת בדיוק למבנה פנייך ולמבנה עינייך.

 

טיפים לשמירה על השזירה – כך תסייעי להצלחת הטיפול

כדי להאריך את תוחלת חיי השזירה ולהימנע מלהגיע לטיפולי מילוי במועדים תכופים יותר, הנה כמה טיפים עבורך. ריסים מולחמים חוסכים ממך את הצורך באיפור, אך אם את בכל זאת מתעקשת חשוב שתדאגי להתאפר בעדינות עם איפור מותאם וקל להסרה שאינו דורש שפשוף מוגזם. עדיף שתימנעי מלשכב על הגב. אמנם הדבק הוא חזק, אך באופן טבעי שנתו של האדם מלווה בתזוזות רבות ובלתי רצוניות שעלולות להפעיל לחץ על ריסייך בייחוד אם את ישנה עם הפנים כלפי הכרית.