חמישה דברים שלא ידעת על שזירת ריסים

שזירת ריסים הוא הטרנד המתחרה החדש בעולם היופי. יותר ויותר נשים בוחרות בהליך הקוסמטי הזה כדי לקבל את הלוק המושך והנחשק של ריסים ארוכים, עבים ומטופחים במינימום השקעה של זמן.

המדריך להלחמת הריסים – כל מה שלא ידעת אבל חשוב שתדעי

  1. נשירת ריסים – ריסים טבעיים נוטים לנשור בכל יום, כאשר בממוצע נושרים שניים או שלושה ריסים. מחזור הצמיחה של ריס אורך בערך כשלושה חודשים, ולכן ריסים אינם נוטים לארוך במהירות. נשירת ריסים משפיעה גם על הלחמת הריסים. הריסים המולחמים ינשרו יחד עם הריסים הטבעיים, ולכן חשוב להקפיד על הגעה קבועה ותכופה לטיפולי מילוי, לפחות את לשלושה שבועות כדי לשמר את המראה.
  2. סכנות אפשריות – ההליך, כאשר הוא מבוצע בידי קוסמטיקאית מוסמכת ומיומנת, אינו מסוכן או מכאיב כלל. יחד עם זאת, אם הוא מבוצע בידי שרלטנית לא מיומנת, עשויות להיות פגיעות או כוויות בעפעפיים ובעיניים.
  3. קורס הלחמת ריסים – קורס הלחמת ריסים מתבצע במכללות ובבתי ספר ליופי בהיקף של שני מפגשים, הכוללים ידע תיאורטי מקיף ורחב והתנסויות מעשיות לצורך תרגול. בקורס הלחמת הריסים נלמדים טכניקות מורכבות ומקצועיות לשזירת ריסים, מידע מקיף על מראה העין וניקיונה והתאמת הריסים למבנה העין באופן ספציפי. את הקורס מעבירים אנשי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון עשיר בתחום השזירה. בסוף הקורס המשתתפים מקבלים תעודות הסמכה וערכות עבודה מקצועיות עם הציוד והחומרים הנדרשים.
  4. התאמה אישית – ישנו מבחר רב של ריסים, ריסים סינתטיים, ריסי משי, ריסי מינק ואפילו ריסי אדם טבעיות לחלוטין. הריסים מגיעים באורכים ובעיקולים שונים וכך מאפשרים התאמה מדויקת יותר. הקוסמטיקאית מתאימה לך את הריסים למבנה פנייך ולמבנה עינייך, כך שהריסים עשויות לשפר את מראה העין ולטשטש צורת עין בעייתית.
  5. אפשר לאפר את הריסים, אבל בזהירות – כדי לצמצם את הנזק לריסים המולחמים, חשוב לנהוג בהם בזהירות המרבית. לכן, הקפידי להשתמש במוצרי איפור על בסיס מים שיאפשרו הסרה מהירה וקלילה. היוועצי בקוסמטיקאית לגבי מוצרי האיפור וקבלי ממנה הוראות טיפול מדויקות וברורות.

 

הלחמת ריסים – איך הטיפול מתבצע?

טיפול שזירת ריסים מתבצע אצל קוסמטיקאית מוסמכת ונמשך בין שעה לשעה וחצי, ולאחריו יש להגיע לטיפולי מילוי. בטיפול המתבצע בשכיבה, הקוסמטיקאית מפרידה בין הריסים הטבעיים כדי להדביק לכל ריס טבעי ריס מלאכותי בזהירות ובדייקנות. הדבק שבו משתמשים לצורך ההלחמה הוא דבק “ידידותי לאדם”, דבק טבעי על בסיס מים, אך חזק ועמיד.