מדביקה ריסים? בואי להתקדם לשזירת ריסים

אם את מדביקה ריסים, סביר להניח שהריסים הקיימות שלך הן קצרות, קטנות או דלילות ולא מספקות אותך. את מעוניינת במראה נשי, אלגנטי וסקסי שיבלוט יותר. ריסים ארוכים יוכלו בהחלט להשלים את הלוק המוקפד והמושך שלך ולהבליט את עינייך מבלי שתצטרכי להדביקן באופן חד פעמי בצורה לא מקצועית שעשויה להיראות לא טבעית או לחילופין, לבדוק את כל המסקרות בשוק. שזירה תבטיח לך ריסים ארוכות, מלאות ומעוגלות מבלי שתצטרכי למרוח כמה שכבות של מסקרה ולדאוג שמא ייזלו על פנייך בהמשך היום.

מדביקה ריסים? בואי להתקדם לשזירת ריסים

 

כל מה שרצית לדעת על שזירה והלחמת ריסים

  • מה זה בכלל? מדובר בתהליך הלחמה (הדבקה) של ריסים מלאכותיים בודדים אל ריסייך הטבעיים באמצעות דבק מיוחד שאינו מזיק לעינייך. ישנם כמה סוגים של ריסים מלאכותיים, ריסי משי, ריסים סינתטיים, 100% מינק אמתי. התייעצי עם מומחים בתחום בכדי שיתאימו לך סוג ריסים ויעזרו לך ליצור את הלוק המועדף עלייך.
  • זה כואב? התהליך אינו כואב, אך עלול לגרום לתחושת צריבה קלה שחולפת במהירות. כאשר התהליך מבוצע באופן מקצועי על ידי מוסמכי קורס שזירת ריסים, את לא חווה שום תחושות אי נוחות או כאב.
  • למשך כמה זמן שזירה מחזיקה? שזירה מקצועית וקפדנית תבטיח לך שהריסים המלאכותיים יחזיקו מעמד למשך זמן משוער של כשלושה שבועות – חודש לפני שתזדקקי לחזור למילוי שני. בכדי לשמר את הלוק המלא, הארוך והעבה של ריסייך, ההמלצה היא לחזור למילוי מחודש בכל שלושה שבועות.
  • טיפים והמלצות – הימנעי מלגעת בריסים המלאכותיים אחר הלחמת ריסים כדי להבטיח את הצלחת השזירה ולהאריך את חייה. נשים רבות נוטות לגעת, לשחק ולסדר את הריסים ובכך מזיקות להלחמה. אם את לא בעלת הניסיון המתאים, תדאגי שרק מומחית תסדר לך את הריסים המולחמות בעת הצורך. בנוסף, אף על פי שמדובר בדבק חזק, לחצים יקשו עליו להחזיק מעמד. נסי לישון על גבך בכדי להימנע מחיכוך הריסים עם הכרית בעת תזוזה בלתי נשלטת במהלך השינה בלילה.

 

שזירת ריסים – רק אצל אנשי מקצוע מוסמכים

רוב תחומי הקוסמטיקה אינם מוסדרים באופן רשמי. לכן, הימנעי מללכת לשוזרות ריסים שמציעות לך שירותי שזירה אך לא עברו קורס מקצועי מוסדר. אמנם ניסיון בשטח חשוב לא פחות, אך יש לוודא שמדובר בניסיון מקצועי ונכון. כדי להימנע מלפגוע בעפעפייך או בריסייך הטבעיות, העדיפי ללכת לאנשי מקצוע מוסמכים שעברו קורס מתאים וניתן למצוא את תיק העבודות שלהם ברשת ולקרוא המלצות של קליינטים מרוצים.