טיפים לשמירה על הריסים שלך בין טיפול לטיפול

עברת הלחמת ריסים ועכשיו את יכולה לאנפף בעינייך המובלטות באמצעות ריסים מלאים, עבים וארוכים? את רוצה לשמור על הלוק המושך שלך? הנה כמה טיפים שיסייעו לך לתחזק את הלוק ולהאריך את ימיו.

טיפים לשמירה על הריסים שלך בין טיפול לטיפול

המדריך המלא לריסים המלאים

הנה כמה טיפים מקצועיים שיסייעו לך בשמירה על הריסים שעמלת עליהן בשיתוף פעולה עם הקוסמטיקאי/ת:

  • איפור מחליש הלחמה – נשים שעברו הלחמת ריסים, ממשיכות להתאפר בכבדות ולהעמיס על ריסים בכדי להאריך אותן אפילו יותר. פעולה זו עשויה להחליש את הריסים ולפגוע בכוח ההלחמה, בייחוד אם את מיישמת איפור בצורה שאינה מותאמת לריסים המולחמות או מורידה את האיפור באמצעות חומרים להסרה שאינם מותאמים. הקפידי להתאפר ולהסיר את האיפור ברגישות המרבית והאחראית ביותר.
  • ריסים הן לא משחק – התחושה הלא מוכרת של ריסים מלאות וארוכות עלולה להוביל לכך שתגעי בריסים יתר על המידה. זו טעות נפוצה ושכיחה שעלולה להזיק לתהליך. נסי להימנע מלגעת או לסדר את ריסייך בעצמך. אם את זקוקה לתיקון או לסידור, גשי לקוסמטיקאית ותני לה לעשות את עבודתה נאמנה.
  • שני על הגב – בעת השינה אנו נוטים להתנועע הרבה באופן בלתי נשלט. חיכוך פנייך בכרית יוביל ללחץ חזק על העפעפיים והריסים. זה נכון שהדבק הוא חזק אבל גם הוא בלתי עמיד בפני לחצים חזקים. העדיפי לישון על גבך בכדי למנוע את הצורך לחזור באופן מהיר יותר לטיפול מילוי.
  • ריסים יבשים? עדיף שלא – מטופלות רבות אינן יודעות שריסים יבשים גורמים להלחמה להחזיק פחות זמן. הריסים המלאכותיים מולחמים על הטבעיים. ריסים יבשים הם חלשים יותר ועשויים להפחית את עמידותן של הריסים המולחמים. קבלי טיפ מעולה: כדי לשמור את ריסייך הטבעיים חזקים יותר, מרחי עליהן שמן גוף או שמן תינוקות.

 

שזירה מקצועית בלבד

הקפידי ללכת רק לאנשי מקצוע מוסמכים שעברו קורס שזירת ריסים. אנשים שאינם מוסמכים עלולים להזיק לריסייך הטבעיים או לעפעפייך. בחרי אנשי מקצוע באמצעות סקר שוק קפדני ברשת. התייעצי עם חברות, בייחוד עם אלו שהן מתחום הקוסמטיקה ובקיאות בהליכים הללו ובקשתי את המלצתן. קראי המלצות מהימנות ברשת של קליינטים שיוכלו לספק לך שקיפות מלאה. בחני בהקפדה את תיק העבודות של הקוסמטיקאית ואם מתויגת בתמונה לקוחה, את יכולה ליצור עמה קשר ולשאול אותה בנימוס לחוות דעתה. בנוסף לכך, אם את מרוצה מתוצאות העבודה של אשת המקצוע שביצעה את טיפול השזירה הראשון, המשיכי ללכת אליה בכדי לשמור על קביעות באיכות העבודה.