רוצה ריסים ארוכים? שזירת ריסים תעשה את העבודה

בעבר, כדי להשיג לוק נחשק ומושך של ריסים ארוכים, עבים ויפים, היית צריכה להתנסות בתכשירי איפור רבים ויקרים בחיפוש אחר המסקרה המושלמת, או להסתפק בהדבקה חד פעמית שהייתה מלווה בהדבקה מסורבלת, מייגעת ולא נעימה כלל. בוודאי כבר שמעת מנטרות דומות כמו “בשביל יופי את חייבת לסבול”, אבל שזירת ריסים (או הלחמת ריסים) מפריכה זאת.

 

הלחמת ריסים – מדריך היופי

אם את מעוניינת לבצע החלמת ריסים, חשוב שתדעי את המידע הבא.

  • מה זה? מדובר בתהליך יופי קוסמטי שמבוצע בידי קוסמטיקאית מוסמכת בקורס שזירת ריסים. בתהליך מופרדים ריסייך הטבעיים ולכל ריס בודד מודבק באמצעות דבק חזק וטבעי ריס מלאכותי, עד ליצירת המראה הנחשק.
  • כמה זמן זה אורך? התהליך אורך כשעה עד שעה וחצי, אך כדי לשמר את הלוק יש צורך בטיפולי מילוי. משום שריסים טבעיים נושרים באופן טבעי (תוחלת החיים הממוצעת של ריס טבעי היא 70 ימים לערך), חשוב להגיע לטיפול מילוי אחת לשלושה שבועות בממוצע.
  • האם זה כואב? ההליך הקוסמטי, כאשר הוא מבוצע בידי קוסמטיקאית מוסמכת, מיומנת ומקצועית, הוא אינו מזיק או כואב כלל. התהליך דורש מיומנות והקפדה. לכן, חשוב להימנע מקוסמטיקאיות חאפריות שפועלות ללא ההסמכה וההכשרה הנדרשת, משום שהן עשויות להסב נזק לעינייך או לעפעפייך.
  • מבחר ריסים רב ומגוון – מבחר הריסים כולל ריסי מינק, ריסי אדם טבעיים, ריסי משי וריסים סינתטיים והם מגיעים באורכים ובעיקולים שונים. הבחירה בריסים מותאמת באופן אישי למבנה פנייך ועינייך כדי ליצור את המראה המוקפד והטבעי ביותר.
  • עלות – המחיר תלוי בכמות הריסים המודבקים ובסוגם. בדרך כלל הטווח המחירים נע בין 300 ל-400 שקלים. טיפולי המילוי עולים פחות ומחירים בדרך כלל נע בין 200 ל-250 שקלים.

איך לבחור קוסמטיקאית?

כפי שצוין, חשוב לוודא שהקוסמטיקאית היא מוסמכת בקורס משום שכך אתם מוודאים שהיא הוכשרה בידע התיאורטי הרצוי וגם רכשה מיומנויות טכניות חשובות לביצוע קוסמטי מוצלח ובטיחותי. חשוב שתיוועצי בחברות או במכרות שכבר ביצעו הלחמת ריסים כדי לקבל המלצות לקוסמטיקאיות מוצלחות. אם את לא מכירה כאלו, תוכלי לבדוק בפייסבוק ולחפש אחר המלצות מצד לקוחות מרוצות.

טיפים לשמירה ותחזוקה

כדי להימנע מטיפולי מילוי תכופים יותר, חשוב שתימנעי ממוצרי איפור עמידים המקשים על הסרה תקינה של האיפור. אם את מאפרת את עינייך, חשוב שתבצעי זאת ברגישות המרבית ותסירי את האיפור בהתאם. זכרי לא לשחק עם ריסייך משום שכך את מגבירה את הפוטנציאל לנשירה.