שזירת ריסים או הדבקת ריסים

כל אישה יודעת את חשיבותן של ריסים מלאות, מודגשות, ארוכות ועבות בדימויה החיצוני. לכן, כדי להשיג את המראה הנחשק והמושך, נשים משקיעות עשרות או מאות שקלים במוצרי איפור ייעודיים לריסים כמו מסקרות, חומרי הזנה לעיבוי וגדילה מהירה יותר של ריסים, ואפילו קונות ריסים מלאכותיות. היריב החדש בשוק היופי בהקשר לריסים הוא שזירת ריסים.

 

הלחמת ריסים – יופי לאורך זמן

  • מהי שזירת (או הלחמת) ריסים? מדובר בתהליך קוסמטי שבו מודבקות ריסים מלאכותיות לריסים טבעיות באמצעות דבק ידידותי וחזק.
  • כיצד זה מתבצע? תהליך ההלחמה מתבצע בשכיבה כאשר ריסיך מופרדות בזהירות יתרה באמצעות פינצטה כדי להדביק ריס טבעי לריס מלאכותי. התהליך לרוב אורך כשעה עד שעה וחצי. הריסים נושרות באופן טבעי ולכן יש להגיע אחת לשלושה שבועות- ארבעה שבועות לטיפול מילוי.
  • סוגי ריסים – קיימים סוגים רבים של ריסים כאשר לכל סוג יש את איכויותיו השונות- ריסי משי, ריסים סינתטיות, ריסי מינק ואפילו ריסי אדם טבעיות.
  • מי מבצעת את התהליך? תחום היופי והקוסמטיקה אינו מוסדר באופן רשמי בארץ ולכן חשוב מאוד לוודא שהתהליך יבוצע בידי קוסמטיקאית מוסמכת שעברה הכשרה בקורס שזירת ריסים. שרלטנים או אנשים שאינם בעלי הניסיון המתאים עשויים להסב נזק לעפעפייך וריסייך משום שמדובר בהליך שדורש מיומנות רבה. בנוסף, הקוסמטיקאית בקורס חוקרת את התחום לעומק כך שתוכל להתאים לפנייך את הריסים הטובות והיפות ביותר.
  • שזירה או הדבקה? הדבקת ריסים כוללת הדבקה של קבוצת ריסים מלאכותיות בתהליך ביתי ומסורבל שעשוי להיות כואב, לא נעים וליצור מראה לא טבעי שלא נשמר לאורך זמן אלא דורש הדבקות נוספות. לעומת זאת, בשזירה הריסים מותאמות באופן אישי למבנה פנייך ולעינייך תוך הקפדה על האורך, העיקול והעובי הרצוי בכדי ליצור את המראה הטבעי ביותר. בנוסף, השזירה משמרת את התוצאות לאורך זמן וחוסכת לך את הצורך לאפר את ריסייך.

 

טיפים לשיפור תוחלת חיי הטיפול

בכדי לחסוך בעלויות ולהימנע מטיפולים תכופים מדי אצל הקוסמטיקאית חשוב שתיישמי את הטיפים הבאים. העדיפי לישון על הגב – בשינה באופן טבעי ישנן תזוזות לא רצוניות רבות ואלו מפעילות לחץ רב על העיניים, אם ישנים עם הפנים על הכרית, ועשויות לגרום לנשירת ריסים על אף הדבק החזק. בנוסף, ריסים יבשות גורמות לנשירה ולכן חשוב שתזיני את ריסייך הטבעיות באמצעות מריחת שמן הזנה כמו שמן תינוקות. וטיפ אחרון וחשוב, רצוי להתאפר ולהסיר את האיפור ברגישות ובעדינות המרבית. לכן, העדיפי להתאפר במוצרים לא עמידים, קלים להסרה על בסיס מים.