מאיזה גיל כדאי לעשות שזירת ריסים?

שזירת ריסים, או הלחמת ריסים, הוא הליך יופי שנועד להבטיח לך מראה נחשק של ריסים עבים, מלאים וארוכים לאורך זמן. את כבר לא תזדקקי למסקרות יקרות שבספק שהן מספקות אותך, או הדבקות ריסים שמשוות לך מראה לא טבעי ואולי אפילו מגוחך.

למי מתאימה שזירת ריסים?

שזירת ריסים מתאימה לכל נערה או אישה שריסיה הטבעיים אינם מספקים אותה והיא מעוניינת לטפח את עצמה.  

  • נערות – גיל ההתבגרות הוא גיל המלווה במעברים מילדות לבגרות, וכתהליך שכזה הוא מלווה בהתרגשות לצד קשיים, חששות ושאלות סביב הדימוי העצמי. בגיל זה, המתבגרת לרוב נוטה להתרכז בעצמה ובטוחה שכל העולם סובב אותה. היא נוטה לעסוק מאוד במראה החיצוני שלה. שזירת ריסים תאפשר לנערה לחוש מעט טוב יותר לגבי המראה החיצוני שלה. טיפוח המראה עשוי בהחלט לשפר לטובה את התדמית האישית שלנו לגבי עצמנו.
  • נשים – נשים נוטות להתעסק באיפור על כל בוריו כדי להעצים את היופי הטבעי שלהן. שזירת ריסים תאפשר לאישה לחוש מושכת, נחשקת מבלי המאמץ הנלווה לכך.
  • נשים מבוגרות – בגיל זה, נשים מבוגרות נוטות להרגיש שהן מתרחקות מהמראה הצעיר שאפיין אותן ונאלצות להתרגל למראה חדש, בוגר ובשל יותר. גם נשים מבוגרות מעוניינות לטפח ולהשקיע במראה שלהן, ולכן שזירת ריסים תאפשר להן לקבל מראה מושך שיתרום לביטחונן העצמי.

הלחמת ריסים – כל מה שעלייך לדעת

מדובר בהליך קוסמטי המבוצע בידי קוסמטיקאית מוסמכת (חשוב להקפיד על כך!) בקורס שזירת ריסים. התהליך מבוצע בשכיבה כאשר הריסים הטבעיים מופרדים זה מזה באמצעות פינצטה, ולאחר מכן לכל ריס בודד מודבק ריס מלאכותי באמצעות דבק חזק, עמיד וטבעי על בסיס מים. התהליך נמשך כשעה עד שעה וחצי. באופן טבעי, ריסים נוטות לנשור, ולכן לאחר הטיפול הראשוני, עלייך להגיע לטיפולי מילוי כדי לתחזק את הלוק.

הלחמת ריסים מאפשרת לך לקבל מראה טבעי לחלוטין בשונה מהדבקת ריסים. קיימים מספר סוגי ריסים לבחירה, ריסי מינק, ריסי אדם טבעיים, ריסים סינתטיים וריסי משי, כאשר לכל ריס יש את איכותיות השונות. הריסים מותאמים באופן ייעודי לפנייך ולמבנה עינייך, תוך הקפדה על בחירה באורך ובעיקול הריס הרצוי לך.

כדי לתחזק את הריסים ולהאריך את חייהן, רצוי לטפח את ריסייך הטבעיים. ריסים יבשים נחלשים ונוטים לנשור מהר יותר, לכן הקפידי להזין אותם באמצעות תכשירים מותאמים. היוועצי עם הקוסמטיקאית כדי לדעת איך לשמר את ריסייך ומה עלייך לעשות כדי להבטיח לעצמך מראה נחשק לאורך זמן.