הארכת ריסים - כן יש דבר כזה

כל אישה מכירה בחשיבותן של הריסים למראה החיצוני שלה. שום איפור מלא לא נחשב למלא אם לא סיימת למרוח מסקרה. בימים אחרים כשפחות מתחשק לך להתגנדר, מספיק שתמרחי מסקרה שתדגיש לך את העיניים וזהו, את מוכנה ומזומנה לצאת לדרך. אולי כבר יצא לך להתנסות בהדבקת ריסים מלאכותיות כשבמהלך הדרך נאבקת בניסיון להדביקם ונאבקת עוד יותר לוודא שהם אכן יישארו מודבקים לאורך כל היום ואולי דווקא התנסית לטובה ונורא נהנית מאוסף המחמאות שקיבלת. כך או כך, את יודעת כמה זה תורם לתחושה האישית. אבל על הארכת ריסים שמעת?

הארכת ריסים - כן יש דבר כזה

הלחמת ריסים – כל מה שרצית לדעת

אם ריסייך הטבעיות הן דלילות או קצרות ואת מעוניינת בפתרון מתמשך יותר לשדרוג ריסייך מהדבקת ריסים קצרה, הלחמת ריסים (או שזירת ריסים) היא הפתרון המושלם. הנה מענה לשאלות נפוצות שקרוב לוודאי שיעלו לך גם כן:

  • איך זה מתבצע? שזירת ריסים מתבצעת בשכיבה ונמשכת מספר שעות, ובמהלכן מודבקים באופן ידני ריסים מלאכותיות לריסים הטבעיות. כל ריס מולחם באופן נפרד, וזה תורם למראה טבעי, מלא ומוקפד יותר. הדבק החזק תורם למראה מתמשך וקבוע. ריסים נושרות באופן טבעי, ולכן אחת לחודש לערך מגיעים לטיפול מילוי.
  • זה כואב? לא. מדובר בהליך בטוח שאינו מסב כאב. יחד עם זאת, ישנה אפשרות לא סבירה שתחושי תחושת צריבה קלה בתחילת הטיפול. תחושה זו, אם צצה, חולפת במהרה. אם ידועה לך רגישות לרכיבים אחדים, דאגי ליידע את הקוסמטיקאית. ייתכן והיא תוכל להמליץ לך על דבק היפו-אלרגני.
  • איך בוחרים ריסים? ההיצע רב מאוד. תוכלי לבחור בין ריסים סינטטיות, ריסי משי, מינק ואפילו ריסי אדם טבעיות לכל דבר. תוכלי לבחור באורך ובעיקול ריסים שונה. התייעצי עם הקוסמטיקאית המוסמכת בתחום לגבי סוג הריסים והאורך הרצוי בכדי ליצור את המראה הטבעי והיפה ביותר, שיותאם באופן המיטבי למראה עינייך ופנייך.
  • איך בוחרים קוסמטיקאית? ראשית, חשוב מאוד שהיא תהיה מוסמכת בקורס שזירת ריסים משום שמדובר בהליך שדורש מיומנות, מקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים. כאשר את ניגשת לבחור בקוסמטיקאית, דפדפי בתיק העבודות שלה ברשת וקראי המלצות של לקוחות מרוצות.

 

טיפים לשמירה

כדי להאריך את חיי ההלחמה, חשוב מאוד שתדאגי להתאפר ולהתנקות באופן עדין ביותר. הימנעי משימוש בחומרים קוסמטיים על בסיס שמן, או מאיפור עיניים עמיד במים, שכן הוא ידרוש ממך הסרה מאומצת יותר שעלולה לפגום בריסים. התייעצי עם הקוסמטיקאית לגבי ציוד האיפור שלך ולגבי אופן האיפור והניקיון.